ادرار تیره در بیماری های کلیه علل چیست و چگونه آن را درمان
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

علل ادرار تیره در بیماری کلیه ها چه هستند و چگونه آن را درمان؟ ادرار تیره به معنی خون در ادرار (هماچوری)، آن را یکی از نشانه های رایج از بیماری کلیه است. هماچوری اشاره به حضور سلول های قرمز خون در ادرار. این است که به دو بخش، هر دو هماچوری ناخالص و هماچوری میکروسکوپی طبقه بندی، نوع سابق را می توان با چشم غیر مسلح است که آنچه ما گفت ادرار تیره، و نوع دوم فقط می تواند توسط یک میکروسکوپی دیده دیده می شود.

علل ادرار تیره در بیماری کلیه ها چه هستند؟

تمرینات شدید

پس از فعالیت شدید بدنی، هماچوری می تواند توسط چشم غیر مسلح در بر داشت. و این را می توان به تروما یا شکست سلول های قرمز خون مرتبط است.

مواد مخدر

تحت شرایط خاص، استفاده از مواد مخدر مانند آسپرین، پنی سیلین و خون هپارین نازک تر نیز می تواند به خون منجر شود در ادرار.

عفونت های دستگاه ادراری

این می تواند رخ دهد هنگامی که باکتری وارد کلیه ها خود را از جریان خون. علاوه بر هماچوری، نشانه های دیگری مانند تب و درد پهلوها می تواند نیز رخ می دهد.

به ارث برده خون اختلالات در ادرار نیز می تواند در برخی اختلالات ژنتیکی مانند PKD، کم خونی داسی شکل و سندرم آلپورت رخ می دهد.

به جز عوامل فوق، سنگ کلیه، بزرگ شدن پروستات، گلومرولونفریت، و غیره نیز می توانید به هماچوری شود.

چگونه برای درمان ادرار تیره در بیماری های کلیوی؟

اگر این به تمرینات شدید مرتبط، بدون درمان مورد نیاز است، به عنوان این علامت ممکن است در یک روز یا چند هفته ناپدید می شوند. اگر از آن است که به علت عفونت دستگاه ادراری یا عملکرد کلیه، آنتی بیوتیک خواهد شد برای درمان عفونت استفاده می شود؛ اگر از آن است که با توجه به استفاده از مواد مخدر، بیماران باید از مصرف داروها را متوقف. همانطور که برای سنگ کلیه، سنگ های کوچک تر را می توان خارج از بدن با نوشیدن مقدار زیادی آب سرخ، و سنگ بزرگتر نیاز به عمل جراحی برداشته شود.

اگر شما دیگر qustions و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما به انجمن خوش آمدید با ما تماس بگیرید از طریق ایمیل هستند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com.

http://www.kidney-support.org/ckd-symptoms/4019.html





:: برچسب‌ها: علائم بیماری مزمن کلیه، ادرار تیره در بیماری کلیه، علل و نحوه درمان ادرار تیره در بیماری کلیه ها چه هستند ,
:: بازدید از این مطلب : 227
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: